Klantenservice
Waar kunnen we u mee helpen?
Afspraken en dag dagelijkse vragen
Wanneer de bedrijfs deelfietsen wel op de Hub aanwezig zijn maar niet beschikbaar voor u als medewerker, dan kunt u het beste even contact op nemen met de vloot beheerder van het bedrijf waar u werkt. Zij kunnen altijd inzien waarom fietsen niet te boeken zijn of wat eventueel het probleem is. Mochten zij er niet uitkomen, zullen zij contact opnemen met ons.
Algemeen
Bent u niet (helemaal) tevreden? Laat het ons weten.
Dan kan dit door:
- Een mail naar contact@fietscentrum.nl
- Per post naar:
- Vlotbrugweg 16 C, 1332 AJ Almere
Vermeld bij uw klacht altijd duidelijk het ordernummer en waar uw klacht precies over gaat. Wees zo specifiek mogelijk.
Wij nemen klachten serieus en behandelen iedere klacht met de grootst mogelijke zorg. Wij zullen altijd proberen om de klacht zo op te lossen dat iedereen tevreden is met de afloop.
U ontvangt binnen 7 dagen een inhoudelijke reactie op uw klacht. Mochten wij meer tijd nodig hebben, dan stellen wij u daar zo snel mogelijk van op de hoogte.
Staat uw vraag hier niet bij? Stuur dan een mail naar contact@fietscentrum.nl dan krijgt u zo snel mogelijk een reactie van ons.
Reparatie aan uw fiets(en)
Wij nemen contact met u op wanneer uw fiets klaar is. Wilt u eerder weten hoe ver we zijn met de reparatie van uw fiets? Neem dan contact op via het contactformulier.
Wanneer u een reparatie aanmeld dan zullen wij onze logistieke partner inschakelen om uw fiets bij u op te halen. Uw fiets zal dan worden vervoerd naar onze hoofdlocatie waar wij hem repareren.
Voordat wij overgaan op reparatie zullen wij voor u een offerte opstellen en deze met u bespreken. Na akkoord van u zullen wij de fiets repareren en weer aanmelden bij onze logistieke partner voor het retour brengen van de fiets.
Aanvragen van een reparatie kunt u via onderstaande knop. U kunt hier doorgeven om welke fiets het gaat en wat er precies moet gebeuren. Als u vragen heeft kunt natuurlijk ook altijd even contact opnemen via het contactformulier.
Wij laten uw fiets ophalen door onze logistieke partner. Dit betekend dat de voorrijkosten afhankelijk zijn van onderanderen uw postcode.
Deze zullen wij met u delen wanneer u bij ons de vrijblijvende aanvraag doet.
Onderhoud
U kunt zelf ook heel veel doen om uw fiets in goede conditie te houden. Wij zijn druk bezig om de beste onderhoudstips voor u op een rijtje te zetten.
- Zorg dat de banden van de fiets altijd op de juist spanning zijn
- Meld het als de ketting van de fiets niet meer gespannen is
- Zorg dat u de ketting elke maand even in sprayed met Cyclon wetspray
- Check eens in de 6 maanden even de spanning van de spaken, kunt u deze ver induwen dan is het tijd voor onderhoud
- Tijdens de herfst en winter kunt u de fiets het beste elke week even schoonmaken en de draaiende delen opnieuw inspuiten met de juiste smeermiddelen
Garantie
Op onze producten zijn garantie en service voorwaarden van toepassing. Deze voorwaarden zijn er omdat u recht heeft op een goed product en een zorgeloze aankoop. Wij staan achter onze producten en vinden een goede service erg belangrijk. Ook na uw aankoop! Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat u er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Fietscentrum houdt zich aan de garantievoorwaarden en procedures van de fabrikant. Heeft u twijfels of iets onder de garantie valt? Lees dan eerst de garantievoorwaarden van de fabrikant goed door. Twijfelt u dan nog steeds? Neem contact op met de fabrikant, zij zullen daarna contact opnemen met ons.