Overzicht

Ons restitutie- en retourbeleid duurt 30 dagen. Als er sinds je aankoop 30 dagen zijn verstreken, kunnen we je geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet je artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Verschillende soorten goederen kunnen niet worden geretourneerd. Bederfelijke waren zoals voedsel, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen producten die intiem of sanitair zijn, gevaarlijke materialen of brandbare vloeistoffen of gassen.

Andere niet-retourneerbare artikelen:

Cadeaubonnen
Downloadbare softwareproducten
Sommige artikelen voor gezondheid en persoonlijke verzorging

Om je retourzending te voltooien, hebben we een kassabon of aankoopbewijs nodig.

Stuur je aankoop niet terug naar de fabrikant.

Zodra je retourzending is ontvangen en gecontroleerd, sturen we je een e-mail om je te melden dat we je geretourneerde artikel hebben ontvangen. We brengen je ook op de hoogte van de goedkeuring of afwijzing van je terugbetaling.

Als je restitutie wordt goedgekeurd, wordt deze verwerkt en wordt het bedrag automatisch binnen een bepaald aantal dagen teruggestort op je creditcard of oorspronkelijke betaalwijze.

Te late of ontbrekende terugbetalingen:

  • Als je nog geen restitutie hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening opnieuw.
  • Neem vervolgens contact op met je creditcardmaatschappij, het kan even duren voordat je terugbetaling officieel is geboekt.
  • Neem vervolgens contact op met je bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.
  • Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt nog steeds geen geld teruggekregen, neem dan contact met ons op via Contact@fietscentrum.nl.

Sale artikelen

Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald. Sale artikelen kunnen niet worden terugbetaald.

Ruilen

We vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als je een artikel wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op contact@fietscentrum.nl en stuur het artikel naar: Vlotbrugweg 16C, 1332 AJ Almere.

Retourzendingen verzenden

Om je product te retourneren, moet je het sturen naar:

Vlotbrugweg 16C
1332 AJ Almere

Je bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten voor het retourneren van je artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als je je geld terugkrijgt, worden de kosten van de retourzending van je geld afgetrokken.

Afhankelijk van waar je woont, kan de tijd die het duurt voordat je omgeruilde product bij je is, variëren.

Als je duurdere artikelen retourneert, kun je overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten.We kunnen niet garanderen dat we je geretourneerde artikel ontvangen.Hulp nodig?

Neem contact met ons op via contact@fietscentrum.nl voor vragen over terugbetalingen en retourzendingen.

 

Menu
WhatsApp openen
Hulp nodig?
Scan de code
Hallo, welkom bij Fietscentrum.
Hoe kunnen we je helpen?